صدای عدالت – نخستین سمینار بین المللی بازاریابی کشورهای اسلامی در نیمه دوم امسال در تهران برگزار می‎شود. دبیر کل انجمن بازاریابی ایران، با اعلام این خبر با اشاره به رویکردهای کلان این انجمن گفت: ترویج فرهنگ بازاریابی و کمک به نهادینه شدن آن در جامعه، ایجاد اشتغال جوانان به این حرفه کمک به تولید کنندگان داخلی جهت شناسایی بازارهای داخلی و خارجی برای محصولات تولیدی خود توسعه فرهنگ مصرف صحیح در جامعه استفاده از توان صاحب نظران متخصصین و اساتید علم ارزشمند بازاریابی و به طور کل تولید علم در زمینه بازاریابی با هدف قدم گذاشتن در مسیر عدالت اقتصادی از جمله رویکردهای کلان این انجمن است. حسین خطیبی بازاریابی اسلامی را شیوه عملی اصلاح الگوی مصرف در همه کالاها و خدمات دانست و خاطر نشان کرد: بازاریابی علمی پیچیده است که برای رسیدن به اهداف خود از علمی همچون اقتصاد، جامعه شناسی، روانشناسی، مدیریت و آمار کمک می گیرد و با تقویت سیستم اطلاعاتی بازار بع فرآیند ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده کمک شایان توجهی می نماید.